Fin besök :)

Zup zup!

en riktigt skön/känsloladdad dag.

När man väl är ledig en natt så passade jag verkligen på att sova dom sköna timmarna som men egentligen är ute och jobbar. Vaknade vid tolv och kände på mig att detta skulle bli en riktigt nice dag! :)

Gick förbi beachplanen här på teg och kollade in den.. hoppas den blir spelklar inom kort.

Sen på kvällen så fick jag fint besök :) efter en lång och trevlig promenad, och lite mer prat hemma i lägenheten så kan jag säga att denna dag blev riktigt nice! :)

Sen så blir man jub inte ledsen när man kollar in vädret för veckan som kommer.. +19 fredag, +19 lördag, +21 söndag, +21måndag.. äääääntligen är den där jävla sommaren här!!

aja.. tagga jobb om typ 60min.. känns inte så farligt! :)

ska tydligen inte bli så bra väder imorrn, vad jag har sett.. (Men man kan hoppas på det bästa)

aja peace and love till alla er där ute i etern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0