en äpple

bidididibongbong

Halloj i alla stugor.  sitter i i soffan och bara tar det lungt.. hahah sjukaste sitter faktiskt och kollar på Tyra Banks show (eller vad den heter). Och där är det en tjej som tydligen är gift med eifeltornet.. Hahah typ det roligaste när hon ska förklara hennes känslor för tornet, och att det var tornet som friade till henne..

Finns verkligen olika människor där ute på vår jord.. Men jag säger som min morfar -Alla är vi stöpta i olika formar, och det vore väl inte roligt om alla var likadana. Och det är verkligen sant tycker jag.

Annars ikväll då? Joo, ska fara och lira beach vid 17:00. Sen så ska jag tydligen få massage av min bror vilket är sjuuukt nice! Är lyckligt lottad som har en bror som utbildar sig till sjukgymnast.

Aja.. Ett bana, och en äppleeee

Lights will guide you home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0